Clienții care sunt nemulțumiți de produsele comandate le pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, sau în lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale.
În situația exercitării dreptului de retragere, DORSAN IMPEX SRL va rambursa Clientului toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea acestuia, inclusiv, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. DORSAN IMPEX SRL nu va restitui costurile de livrare, suplimentare, generate de o modalitatea explicită de livrare pe care consumatorul a ales-o și care este alta decât livrarea standard oferită de DORSAN IMPEX SRL.
Restituirea sumelor se va face în aceeași modalitate ca și cea folosită de consumator pentru tranzacția inițială.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.
Cu toate acestea, DORSAN IMPEX SRL își rezervă dreptul de a amâna rambursarea până la data recepționării produselor restituite sau până la data la care are o dovadă clară de la Client. În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original (ce conține toate elementele sale structurale), cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factură, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte, exceptând defectele deja semnalate de Client și care sunt imputabile DORSAN IMPEX SRL.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe email sau la unul din numerele de telefon afișate pe acest site.